interatletika.pl
0
Drążki i poręcze
interatletika.pl
interatletika.pl
Najnowsze wiadomości
Wszystkie aktualności

Drążki i poręcze

Drążek ścienny

Jednym z najbardziej popularnych przyrządów treningowych dla ćwiczeń w warunkach domowych jest drążek. Ćwicząc na tym urządzeniu można wyciągnąć maksimum korzyści przy minimalnych nakładach.

Co można ćwiczyć na drążku?

Drążki ścienne przedstawione w ofercie idealnie nadają się do wykonywania takich ćwiczeń jak podciąganie szerokim i wąskim nachwytem oraz podchwytem. Oczywiście drążek nie zastąpi ćwiczeń na maszynach siłowych, aczkolwiek jest znakomitym przyrządem do kształtowania zgrabnej sylwetki. Trening na drążku angażuje następujące grupy mięśni:

  • bicepsy;
  • tricepsy;
  • mięśnie pleców;
  • mięśnie klatki piersiowej.

Gdzie można zainstalować drążek?

Dzięki specjalnej konstrukcji drążek łatwo mocuje się do ściany za pomocą śrub. Solidna konstrukcja bez spawów malowana proszkowo zapewnia bezpieczny trening. Oferujemy szeroki wybór drążków ściennych za dostępną cenę, które mają szeroki zakres możliwości:

  • kształtowanie siły i wytrzymałości;
  • wyrzeźbienie sylwetki;
  • korygowanie wad postawy.
  • Dostarczamy zamówienia do Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Lublina i innych miast Polski.

    Poręcze treningowe

    Na rynku sprzętu sportowego można znaleźć przyrząd, który łączy w sobie funkcje drążka i poręczy. Jest to poręcz stacjonarna z drążkiem, która może być przymocowana do podłogi albo do ściany. Dzięki tym właściwościom można ćwiczyć mięśnie pleców, rąk i brzucha na jednym urządzeniu. Poręcz stacjonarna zyskuje coraz większą popularność wśród tych, którzy dbają o swoją kondycję fizyczną i chcą wyćwiczyć mięśnie piersiowe, bicepsy i tricepsy. Jest to prosty przyrząd, który zapewnia kompleksowy trening w domu i nie zajmuje dużej przestrzeni. Dzięki wyposażeniu w oparcie pod łokcie i plecy można wygodnie ćwiczyć mięśnie brzucha. Łatwość montażu poręczy do ściany pozwala samodzielnie wybrać odpowiednie miejsce do ćwiczeń.

    Przydzielając 15-20 min ćwiczeniom na poręczach codziennie można poprawić tonus mięśniowy oraz utrzymać kondycję fizyczną. Szeroki zakres funkcjonalności za niewysoką cenę – jest to dobry powód aby kupić poręcze do ściany.